יהב הפקות
phone3, phone, contact, telephone, support, call
למידע, ייעוץ או הצעת מחיר
עוזי יהב:
054-7745-440
עלות הפקת סרטי תדמית וסרטוני תדמית לעסקים
מחירון 2024

שואלים את עצמכם כמה עולה להפיק סרט תדמית לעסק שלכם?

 

מעוניינים לדעת מה ניתן להפיק כאשר התקציב מוגבל?

 

ראו כאן מידע מפורט בנושא עלות הפקת סרטי תדמית לעסקים, כולל דוגמאות רבות

פירוט מרכיבי העלות במסגרת הפקת סרטי תדמית, סרטי מוצר או סרטי הדרכה:


- תחקיר - לצורך הכרת החברה ומוצריה, והיתרונות שלה על פני התחרות (בידול)- 1,200-700 ₪
 
- כתיבת תסריט - כתיבה שיווקית ומקורית על ידי קופירייטר, כולל תסריט קריינות- 2,400-1,200 ₪
 
- צילומי סטילס - כולל עיבוד בפוטושופ לשיפור התמונות- 2,200-1,200 ₪
 
- צילומי וידאו -
 כולל ציוד הצילום, ציוד הקלטה ותאורה- 4,800-2,400 ₪ ליום צילומים (תלוי בגודל הצוות)

- מכשיר טלפרומפטר-
הוספת מכשיר טלפרומפטר ליום צילומים, כולל מפעיל למכשיר- 2,000-1,200 ₪ 

- צילומים מרחפן- יום צילומים מרחפן, עם מטיס בעל רישיון, וביטוח צד שלישי- 4,500-3,000 ₪ 
 
- אולפן צילומים - עלות אולפן צילומים הכולל כרקע מסך ירוק- 5,000-3,000 ₪ ליום צילומים
 
- שחקנים/פריזנטורים- שחקנים עם ניסיון בעבודה מול מצלמה - 5,000-2,400 ₪ ליום צילומים

- מאפרת- עלות מאפרת מקצועית צמודה ליום צילומים, עם ניסיון באיפור לצילומים- 1,200 ש"ח 
 
- קריינות - קריין/קריינית מקצועיים, המוקלטים באולפן קול אקוסטי- 2,500-1,000 ₪ 
 
- מוזיקת רקע מקורית - מוזיקה ממלחין ישראלי, כולל זכויות יוצרים- 6,000-4,000 ₪
 
- הפקת קטעי גראפיקה דינאמית - תוספת גרפית להעשרת הויז'ואל- 2,400-1,800 ₪ למשמרת עריכה
 
- עריכת וידאו - לשילוב קטעי וידאו, תמונות, כותרות, אפקטים, מוזיקה וכד- 2,200-1,600 ₪ למשמרת עריכה


 

צפו תחילה בדוגמאות המציגות את ההבדלים בין סרטוני תדמית בעלויות הפקה שונות

מה ניתן להפיק, כאשר תקציב ההפקה מוגבל? 

 
אפשרויות ההפקה של סרטי תדמית רבות ומגוונות, ומאוד מומלץ להתאים את תקציב ההפקה של הסרט לצרכים של כל עסק בנפרד. ראו להלן מה ניתן להפיק, כאשר מגדירים תקציב הפקה מראש:

 עד 10,000 ₪
בתחום מחירים זה, ניתן להפיק סרטוני תדמית באורך של עד דקה, המבוססים על צילומי וידאו, אשר מציגים את הבידול של העסק באמצעות צילומים של העסק, או של קו מוצרים ייחודי. לחליפין, ניתן להפיק סרטון אנימציה/גרפיקה דינאמית באורך של עד דקה, המלווים בקריינות מקצועית.
 
20,000-10,000 ₪
בתחום מחירים זה, ניתן להפיק סרטי תדמית באורך של 1-2 דקות, המבוססים על צילומי וידאו, סרטי אנימציה או סרטי גרפיקה דינאמית, אשר מציגים בצורה מקורית וייחודית את העסק, או קו מוצרים חדשני. בסרטים המצולמים בוידאו, ניתן לשלב שחקן/פריזנטור וקריינות מקצועית. 
 
40,000-20,000 ₪
בתחום מחירים זה, ניתן להפיק סרטים באורך של 2 דקות, המבוססים על מסםפר ימי צילומי וידאו, או סרטי אנימציה/גרפיקה דינאמית, או כל שילוב של מספר סגנונות, ליצירת סרטים ייחודיים ומקוריים. ניתן לשלב 2 שחקנים/פריזנטורים, צילומים באולפן מסך ירוק והדמיות מסוגים שונים, וכן שילוב של מוזיקה מקורית. מתוך הסרט המרכזי ניתן לגזור מספר סרטונים קצרים לרשתות חברתיות.
 
מעל 40,000 ₪
בתחום זה אין כל מגבלה. המטרה לייצר סרט ייחודי שנתפר במדוייק לצרכים של העסק, תוך שימוש בכל אמצעי ההפקה על מנת להשיג את אותו מראה ייחודי של העסק.
 
לסיכום, ניתן להפיק סרטי תדמית מקצועיים בתחום מחירים מאוד רחב. החוכמה היא לבחור חברת הפקה שמסוגלת להתאים פתרון שיענה במדויק על צרכי העסק, שיעביר בצורה מקצועית את המסרים השיווקיים, יחזק את המיתוג של העסק, ויתרום להגדלת מכירות.    

עלות מרכיבי ההפקה של סרטי תדמית לעסקים

לצורך הפקת סרט תדמית נדרש לבצע אוסף של פעילויות שונות, כשבכל סרט יש לקבוע באופן ספציפי אם הן נדרשות או לא. הפעילויות השונות נקבעות בהתאם לסוג וגודל החברה, ובעיקר- על פי תקציב הלקוח. גם העלות של כל פעילות משתנה בהתאם לתכולת הפעילות, הציוד שבשימוש, חברת ההפקה וכדומה.
טיפ חשוב: את ההפקה של סרטון התדמית שלכם- להזמין מחברת הפקה אחת, ולא מכמה ספקים שונים
סרט וידאו בעלות הפקה בינונית-נמוכה 
דוגמת סרטון תדמית למוצר המבוסס כמעט כולו על צילומי וידאו בעסק, בשילוב קטעי וידאו מתוך מאגרים (Stock Footage). הסרטון כולל קריינות מקצועית באנגלית, ומוזיקה מתוך מאגרים (Royalty Free). בנוסף הסרטון כולל חומרי גלם איכותיים שהתקבלו מהחברה, ושולבו בסרטון בהתאם לתסריט.  כל המשתתפים בסרטון הם אנשי העסק.         
סרט וידאו משולב גרפיקה דינאמית בעלות הפקה בינונית-גבוהה
דוגמת סרט תדמית לעסק, המשלב צילומי וידאו באיכות גבוהה (HD), עם גרפיקה דינאמית (Motion Graphics), עריכה קצבית הכוללת אפקטים, קריינות מקצועית באנגלית, ומוזיקה קצבית. בסרט הושקעה גם מחשבה רבה בתחקיר ובתסריט, על מנת להציג את היכולות המגוונות של החברה. 
     
סרט וידאו משולב שחקנים, הדמיות תלת-מימד וצילומים באולפן מסך ירוק בעלות גבוהה 
דוגמא לסרט תדמית עבור יצרנית עגלת תינוקות- אופניים מתוחכמים, אשר הופק בעלות גבוהה יחסית. הסרט צולם באולפן "מסך ירוק", צולם בוידאו באיכות HD, עם הרבה משתתפים (כולל תינוקות), ובעריכה שולבו הדמיות תלת-מימד מורכבות של האופניים.
צפו בסרט תדמית לפתרון גלובלי מבוסס תוכנה מתקדמת של חברת אקולוג'יק
צפה בסרטון תדמית שהפקנו לאחרונה למערכת ניהול גידול קנאביס רפואי 

צפו בסרטון תדמית לאתר הזמנות קרוזים אונליין 

מה מיוחד בסרטון תדמית זה?

מדובר על חברה ישראלית, המשווקת הפלגות (קרוזים) בעיקר דרך אתר ההזמנות אונליין של החברה. מדובר על מהפכה בתחום, מכיוון שעד לאחרונה רוב הזמנת הקרוזים הייתה באמצעות שיחה עם נציג מכירות של החברה. סרטון התדמית מספק חוויה רגשית משמעותית למי שצופה בסרט, באמצעות צילומי וידאו נהדרים הן של ספינות הקרוזים המדהימות, והן של המקומות הנפלאים אליהן מפליגים. הצפייה נותנת תחושה כאילו כבר בוצעה הרכישה בפועל. סרטון התדמית הופץ ברשתות החברתיות, זכה לעשרות אלפי צפיות, ולעליה משמעותית בהזמנת הקרוזים אונליין.

מכיוון שמדובר בתצורה חדשה של הזמנת קרוזים, היה מאוד חשוב להקל על לקוחות פוטנציאלים שמעוניינים לבצע הזמנת אונליין. לצורך כך הפקנו סרט נוסף, המציג בצורה קלה ופשוטה את צורת הזמנה אונליין.
צפו בסרטון תדמית לתפעול אתר ההזמנות אונליין

ראו סרט תדמית לשיווק בנייני האומה בחו"ל שהפקנו לאחרונה

מדובר על סרט תדמית של כ- 2 דקות, אשר הופק עבור מרכז הקונגרסים בירושלים- בנייני האומה. סרט התדמית משלב צילומי וידאו ממצלמות וידאו קרקעיות, ניידות ומצילומי רחפן, במטרה להראות אתה יכולות המגוונות הקיימות במרכז הקונגרסים, על 27 (!) האולמות שבו, החל מאולמות קטנים ואינטימיים, ועד לאודיטוריות אוסישקין, שיכול להכיל עד 3,000 אנשים. במרכז הקונגרסים מתקיימים גם כנסים ותערוכות טכנולוגיות מכל תחומי הקשת הטכנולוגית, מה שמציב את המרכז בחזית הטכנולוגית. סרט התדמית נועד לקידום שיווקי של המרכז בחו"ל.

יהב הפקות- הפקת סרטי תדמית לעסקים


סרטי תדמית לעסקים מאפשרים חיזוק המיתוג של העסק, הגדלת חשיפה ללקוחות חדשים, הצגת הבידול  של העסק ביחס לעסקים מתחרים והגדלת מכירות
סרטי מוצר מאפשרים הצגת הבידול של המוצרים ביחס למוצרים מתחרים, חשיפה ללקוחות חדשים, ומשמשים כמקדם מכירות עיקרי של קו המוצרים

 ראו מקבץ קצר מתוך סרטי מוצר וסרטוני מוצר שהפקנו לאחרונה

במקבץ זה באורך של כדקה, משולבים קטעים קצרים מתוך הפקות של סרטי מוצר למגוון מוצרים, שירותים, תוכנות ואפליקציות חדשות, שהפקנו לאחרונה. ההבדל המשמעותי בין סרטי תדמית וסרטי מוצר הוא הדגש על קידום מכירות, תוך הדגשת הבידול ביחס למתחרים, כך שניתנת ללקוח פוטנציאלי התשובה: 'למה כדאי לי לקנות מוצר זה'?, בעוד שסרטי תדמית שמים דגש על חיזוק המיתוג של העסק, והצגה שלו כמוביל בתחומו. בהפקת סרטי מוצר מומלץ להפיק סרטים המבוססים על צילומי וידאו עבור מוצרים פיזיים, בזמן שלהצגת תוכנות ואפליקציות חדשות מומלץ סרטים המבוססים על צילומי מסך אקטיביים של התוכנות והאפליקציות.
30 שניות על חשיבות הפקת סרטון תדמית לעסק- מומלץ לצפות!

ראו סרטון תדמית שיווקי למערכת תאורה חדשנית שהפקנו לאחרונה

מדובר על סרטון תדמית קצר באורך של כ- 30 שניות, אשר נועד לקדם שיווקית בדיגיטל מערכת תאורה חדשנית, אשר משנה את התאמת האוירה בכל חדר לפי הצורך. סרטון זה הינו אחד מתוך סדרה של סרטוני תדמית קצרים, כל אחד מציג סיטואציה בייתית שונה, ואיך התאורה מאפשרת התאמה לסיטואציה. כל הסרטונים הופצו בדיגיטל, תוך טרגוט של קהל היעד, וזכו לחשיפה מצויינת. 

 ראו סרטון תדמית ליהב הפקות- רואים תוצאות בעסקים

יהב הפקות- רואים תוצאות בעסקים הוקמה בשנת 2009, מה שהופך אותה לאחת מחברות ההפקה הותיקות בישראל. מאז ההקמה הפנו סרטים לעסקים, מכל תחומי התעשייה, החל מעסקים קטנים ועד לחברות תעשייתיות וחברות הייטק. סרטון תדמית זה של יהב הפקות, מבוסס על קטעים קצרים מתוך מגוון ענק של סרטונים שהפקנו, כולל: סרטוני תדמית, סרטוני מוצר, סרטוני הדרכה, ועוד מגוון גדול של סרטונים לעסקים

ראו סרט תדמית לגיוס משקיעים לבנייה מודולרית שהפקנו לאחרונה

בעבר, הדרך העיקרית לגיוס משקיעים, לצורך פיתוח של מערכות חדשות, התבססה על הכנת מצגת PowerPoint מרשימה, אותה היו שולחים למשקיעים מוסדיים, ומקווים ליזום פגישה בה מציגים יותר לעומק את הפתרון. הבעיה שכולם שולחים מצגות, ומשקיעים מוצפים בפניות. חייבים דרך יותר יעילה למשוך את תשומת הלב המועטה של המשקיעים. כיום, הכלי היעיל ביותר לצורך גיוס משקיעים היא באמצעות הפקת סרט תדמית באורך של 2-3 דקות, אשר מציג בצורה תמציתית את הייחוד של הפתרון החדש המוצע לפיתוח. הכי מומלץ להפיק סרט תדמית המבוסס על צילומי וידאו, כך שהמשקיעים יוכלו לראות בצורה ברורה על איזה בעיה בפתרון החדש בא לענות, את התשתיות המתוכננות לצורך הפיתוח, ואולי אפילו את היזמים שמבקשים לגייס את המימון לפיתוח. 

 ראו מקבץ קצר מתוך סרטי הדרכה וסרטוני הדרכה שהפקנו לאחרונה

במקבץ זה באורך של כדקה, משולבים קטעים קצרים מתוך הפקות של סרטי הדרכה למגוון מוצרים, תוכנות ואפליקציות חדשות, שהפקנו לאחרונה. סרטי ההדרכה משמשים בדרך כלל להצגת תפעול נכון של מוצרים, תוכנות ואפליקציות חדשות, ומשמשים כתחליף לספרי ההפעלה שמחוייבים על פי חוק עבור כל מוצר חדש.  בהפקת סרטוני הדרכה מומלץ להפיק סרטונים המבוססים על צילומי וידאו עבור מוצרים פיזיים, בזמן שלהצגת תוכנות ואפליקציות חדשות מומלץ סרטים המבוססים על צילומי מסך אקטיביים של התוכנות והאפליקציות. אנחנו לא ממליצים על סרטוני אנימציה כסרטוני הדרכה, אלא עדיף להציג את המוצרים בפועל.

​בין לקוחותינו ניתן למצוא מגוון גדול של חברות ועסקים מתחומים שונים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות תעשייתיות, וחברות הייטק מובילות.
 צרו קשר 
כתובת
הכבאים 13, רמת גן מפה
phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop3, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
טלפון - עוזי יהב
  054-7745-440
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
© יהב הפקות כל הזכויות שמורות
יהב הפקות