יהב הפקות
phone3, phone, contact, telephone, support, call
למידע, ייעוץ או הצעת מחיר
עוזי יהב:
054-7745-440
מגוון סרטי תדמית לעסקים
בעולם ההפקות של סרטי התדמית, קיימים סוגים רבים של סרטים:
סרט תדמית, סרטון תדמית, סרט תדמית לתערוכה, סרט למימון המונים, סרט מוצר, סרטי קידום מכירות (קד"מ), סרט הדרכה, סרט להעברת מסר (כמו סרט ברכה לחג), סרט תדמית לכנס, וסרט לקידום אירוע.

לדוגמא מייצגת לכל סוג סרט, והסבר קצר עליו- גלול למטה.

סרט תדמית- כללי
סרט אשר נועד להציג באופן כללי את החברה, המובילים העסקיים של החברה, ואת המוצרים או השירותים שהחברה משווקת. סרט כזה הוא בדרך כלל באורך של עד 3 דקות. השימוש העיקרי- אתר הבית של החברה או דפי נחיתה. ניתן כמובן גם להצגה בפני לקוחות, או כחלק מקמפיין שיווקי.
סרט תדמית לתערוכה
סרטון קצר, הכולל הרבה מאוד דינאמיקה, ומנסה בצורה תמציתית וגראפית להציג את הנושא העיקרי שהחברה משווקת. אורך הסרטון הוא כ- 1-2 דקות. שימוש עיקרי- הצגה בתערוכות, כנסים, אירועי מכירה, חנויות מכירה.
סרטון תדמית
סרט קצר, שמנסה בצורה תמציתית את העסק, תוך הדגשת היתרונות והבידול ביחס לעסקים דומים. אורך הסרט הוא כ- 1.5-3 דקות. שימוש עיקרי- אתר הבית של החברה.
סרט לאתר מימון המונים (Crowdfunding)
סרט המיועד לשילוב באחד מאתרי מימון ההמונים, כגון: Kickstarter, או Indiegogo, ולהציג מוצר או פתרון טכנולוגי, לצורך גיוס מימון מהציבור הרחב. הסרט צריך להיות באורך 2-3 דקות, להציג בצורה פשוטה וברורה את הפתרון, ולהסביר עבור מה נדרש הגיוס.
סרט תדמית למשקיעים מוסדיים (סרט חלקי)
סרט שנועד להצגה אצל משקיע מוסדי, אותו אנחנו מעוניינים לגייס לצורך מימון הפיתוח של מיזם חדש. הסרט צריך להציג את הבעיה, איך אנחנו מצליחים להתגבר על הבעיה באמצעות הפתרון שפתחנו. כמו כן, צריך להציג נתונים שיווקיים על השוק והחזר ההשקעה (נתונים אלה לא מוצגים בסרט לדוגמא).
סרט מוצר
סרט שנועד להציג מוצר ייחודי של החברה, ומה היתרונות שלו ביחס לתחרות. עדיף להתרכז במוצר יחיד (כלומר, אם לחברה קיימים מספר מוצרים, מומלץ להפיק סרט לכל מוצר בנפרד). אורך הסרט כ- 2-3 דקות. שימוש עיקרי- באתר החברה, בדף המוצר הספציפי, בדף נחיתה או כחלק מקמפיין שיווקי של המוצר. בדרך כלל, חברות שמעלות סרטי מוצר לדף המוצר, גם מעלות סרטון תדמית לחברה באתר הבית של החברה.
סרט קידום מכירות (סרט קד"מ)
סרט שנועד להציג בצורה פשוטה וקליטה את השימושים והיתרונות של מוצר מסויים, תוך התבססות על אמצעים ויזואליים בלבד (בדרך כלל, באתרי מכירה לא ניתן לשלב קול בהקרנה). אורך הסרט כ- 1-2 דקות. שימוש עיקרי באתר החברה, דפי נחיתה, בקמפיינים שיווקיים ואתרי מכירה.
סרט הדרכה
סרט שנועד להציג את אופן השימוש במוצר מסוים, או בקו מוצרים. להבדיל מסרט מוצר, אין צורך להציג את תכונות המוצר בסרט ההדרכה. אורך הסרט כ- 2-4 דקות. שימוש עיקרי- באתר החברה, כקישור ללקוחות אשר רכשו את המוצר, או באתרי מכרות במידה ורוצים להדגים את פשטות השימוש.
סרטון ברכה לחג
סוג של סרט תדמיתי, המבוסס על ברכה לחג ששולח גוף עסקי ללקוחותיו, ובכך ממתג את התדמית העסקית שלו כמוביל בתחום. הסרטון מבוסס על גרפיקה דינאצית בשילוב תמונות סטילס באיכות גבוהה, ומלווה במוזיקה נעימה. 
סרטון תדמית לסיכום תערוכה או כנס לקוחות (קליפ)
קליפ קצר שמסכם בפחות מ- 2 דקות תערוכה מקצועית של חברת הייטק, בשילוב עדות של לקוחות מרוצים. הסרטון מצולם באיכות גבוהה (HD) 
סרט תדמית לכנס מקצועי, או כנס לקוחות
סרט אשר נועד להציג את היכולות המקצועיות של החברה, ואת "דף המסרים" שלה, לקהל לקוחות, או לקוחות פוטנציאלים. חשוב שהסרט יהיה מעניין, יצולם ויערך בצורה מקצועית, ובעיקר- ייתן ערך מוסף לצופה מקצועי. 
סרט תדמית לקידום אירוע
 
סרט אשר נועד לקדם את יצירת המחול ביעור, של החממה למחול מעבדתרבות, המרכז לתיאטרון של עכו. מקובל לקרוא לסרטים מסוג זה טריילר. הסרט משלב צילומים קצרים מתוך היצירה, המשולבים בצורה קליפית, באורך של 2-3 דקות.
סרט עדויות לקוחות מרוצים
סרט שנועד להציג את חוות הדעת של לקוחות חברת דשנים, שהם בעצם חקלאים מכל הארץ. חשוב שבנוסף לחקלאים, שיראו את האינטראקציה בין אנשי דשן גת לחקלאים.  
סרטי 'יד רושמת' (whiteboard)
סוג של סרטי אנימציה, המבוצעים באמצעות איורים שכאילו נרשמים על ידי יד, באמצעות תוכנות גרפיות. מתאים במיוחד להצגת קונספטים חדשים, או אפליקציות חדשות. בטכניקה זו ניתן להפיק סרטי אנימציה זולים יחסית. 
סרט אנימציה (גרפיקה דינאמית)
סרט אשר נועד להציג קונספט חדשני, או אפליקציה חדשה. סרט האנימציה מבוצע בגרפיקה דינאמית (motion graphics), וכולל אלמנטים מיוחדים המונעים במרחב באמצעות תוכנות גרפיות. 
סרטון קצר להצגה מחזורית באירוע
סרטון קצר, שהוא בעצם עיבוד באנימצית תלת מימד של הלוגו של העסק, במטרה ליצור סרטון שירוץ בצורה מחזורית (בלופ) על גבי מסכים במסגרת האירוע של העסק.
סרט לאירוע עסקי (היתולי)
סרט ארוך, שנועד להקרנה באירוע של העסק, ואשר מציג בצורה היתולית 'יום בחיי מנכ"ל החברה'. הסרט נערך אחריי תחקיר מקיף בחברה, במטרה להעביר את הווי העסק בצורה כייפית ומשעשעת, ובו זמנית להציג את כל העסק.
סרטון קידום מוצר בפייסבוק
סרטון קצר (פחות מ- 30 שניות), אשר נועד לקדם את המכירות של המוצר ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק או גוגל+.  הסרטון צריך בתוך שניות ספורות לתפוש את תשומת ליבו של הצופה, ולעודד רכישה.
 

​בין לקוחותינו ניתן למצוא מגוון גדול של חברות ועסקים מתחומים שונים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות תעשייתיות, וחברות הייטק מובילות.
 צרו קשר 
כתובת
הכבאים 13, רמת גן מפה
phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop3, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
טלפון - עוזי יהב
  054-7745-440
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
© יהב הפקות כל הזכויות שמורות
יהב הפקות