יהב הפקות
phone3, phone, contact, telephone, support, call
למידע, ייעוץ או הצעת מחיר
עוזי יהב:
054-7745-440
סרטון תדמית- הפנים של העסק!
האבולוציה של הצגת העסק
עסקים מאז ומעולם השקיעו בשיווק על מנת להתקיים. במערך השיווק חברות הקימו גוף שנקרא: תקשורת שיווקית (MarCom), שתפקידו היה בעיקר לקדם בתקשורת את העסק, דרך אמצעים שיווקיים שהם סיפקו. בתחילת הדרך, אלה היו ביקורים בחברה, בכדי להציג אותה. בהמשך, גוף התקשורת השיווקית החל להפיק ברושורים צבעוניים ומרשימים, אותם היו שולחים הן לגופי תקשורת, והן ללקוחות. השלב הבא היה מצגות PowerPoint צבעוניות ומרשימות, בהן הוצגה החברה דרך עשרות שקפים עמוסי מידע.  

עם התפתחות האינטרנט, אתר חברה היה העיסוק המרכזי של התקשורת השיווקית, בו הוצגה החברה והמוצרים, שוב באמצעות דפי מידע מפורטים, בהן היה שפע של מידע על החברה, הטכנולוגיה שלה ומגוון המוצרים שהחברה מספקת.

אבל, בשנים האחרונות מנהלי שיווק הבינו שאנשים מעדיפיפ לצפות בסרטונים קצרים וממוקדים, על פני קריאת דפים עמוסי מידע. זה הוליד את הפתרון השיווקי היעיל ביותר כיום, שהוא סרטון תדמית. כיום, זה ברור כמעט לכל בעל עסק, החל מעסקים ממש קטנים (עסקי יחיד) ועד לחברות תעשייתיות גדולות, שסרטון תדמית הוא הפנים של העסק!
לסיכום, כיום סרטון תדמית שנעשה בצורה מקצועית, ומציג את הבידול העסקי של העסק ביחס לתחרות, הוא הכלי החשוב ביותר ללקוחות לצורך קבלת החלטות. 



אולי יעניין אותך גם:      חשיבות איש השיווק בהםקת סרטון תדמית?


                                   מה מייחד סרטון תדמית לעסק?

מנהל שיווק- מעוניין למתג מחדש את העסק?

מעוניין לחשוף את העסק ללקוחות חדשים, או לפרוץ לשווקים חדשים?

במידה ואתה מעוניין לחשוף קו מוצרים חדש, או לפנות לקהל יעד חדש, מומלץ להפיק סרט מוצר שיווקי, אשר משמש כמקדם מכירות עקרי של קו המוצרים.
במידה ואתה מעוניין להציג את העסק כמוביל בתחומו, ולהגדיל חשיפה ללקוחות חדשים, מומלץ להפיק סרטון תדמית לעסק.
צפה בקישור זה במגוון גדול של סרטוני תדמית, אשר הופקו לעסקים שונים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות תעשייתיות, וכן לחברות הייטק.

יהב הפקות- הפקת סרטוני תדמית לעסקים

ראה תחילה סרטון תדמית לחברת שינוע ישראלית

מדובר על סרטון תדמית של כ 2 דקות, המציג את הפעילות של החטיבה העסקית של חברת שינוע ישראלית. הסרט מבוסס על צילומי וידאו בעסק ואצל אחד מלקוחות החברה, דרכו מציגים כיצד החברה פותרת בעיה משמעותית ללקוח, דרך כל התהליכים והפעולות המקצועיות שהחברה מבצעת, מרגע הפנייה של הלקוח, ועד לפתרון של השינוע ליבשת אחרת.

ראה לדוגמא סרטון תדמית למערכת ניהול ייצור מתקדמת

גם כאן מדובר על סרטון תדמית של כ- 1.5 דקות, בו מוצגת מערכת מתקדמת, אשר משפרת את הניהול של קווי ייצור. רוב הסרט מבוסס על צילומי וידאו של המערכת, כולל כיצד היא מותקנת ומתפקדת אצל לקוח מרוצה. בנוסף, הסרט כולל גרפיקה דינאמית והדמיית תלת ממד, על מנת להסביר בצורה פשוטה מה כוללת המערכת
אז איך הופכים סרטון תדמית לפנים של העסק?
ראו להלן כמה המלצות, שלדעתי יאפשאו לכם להפיק סרטון תדמית, אשר ייצג בצורה הכי מהימנה את העסק:

1. תנו ללקוחות שלכם הזדמנות לראות את העסק והמוצרים- באופן טבעי, הדרך נמכונה בעיניי לבצע זאת היא באמצעות צילומי וידאו של העסק והמוצרים. אנשים אוהבים לראות דברים במו עינייהם, ולכן צילומי וידאו עושים את זה בצורה הכי טובה. אבל, מאוד חשוב שהצילומים יהיו הכי מקצועיים שיש, שיבוצעו על ידי חברת הפקת סרטוני תדמית, לאחר שבוצע בחברה סיור מקדים, נקבעו מקומות הצילום, וכל מקום הוכן במיוחד לקראת הצילומים. המצלמות כיום הן מאוד איכותיות, ןצילום לא מקצועי, או שהמקום לא הוכן כראוי לצילומים, לא רק שלא עוזר לעסק, אלא הוא גם יכול לפגוע בו. צילום חובבני ישאיר רושם קלוקל על הצופה, ובוודאות לא יהפוך אותו ללקוח פוטנציאלי

2. תנו ללקוחות לראות את המוצרים שלכם בשטח- בעבר דובר על סיפורי הצלחה כאמצעי שיווקי לעודד לקוחות לרכוש מהחברה. אבל, הנושא הפך לממוסחר, והרבה חברות השתמשו בשחקנים שייצגו לקוחות מרוצים, ומהר מאוד מי שצפה בסרטים הבין שלא מדובר על לקוחות אמיתיים, כך שהאמון בסיפור ההצךחה ובחברה אבד. אנחנו ממליצים לצלם את הציוד והתפתרונות של החברות, כפי שהוא מותקן בפועל אצל הלקוח, כך שמי שצופה בסרט יוכל לראות מקום אמיתי בו ניתן ללקוח פתרון, ומה הוא בדיוק כולל, כך שלקוחות פוטנציאלים יוכלו להבין כיצד זה גם יפתור להם את הבעיה, ומה המשמעויות של הפתרון, בידעיה שהפתרון אכן עובד, ואם זה צולם אצל לקוח, אז בוודאי מדובר בלקוח מרוצה

3. הציגו בעיקר את הבידול השיווקי של העסק- לקוחות שפונים אליינו, מעוניינים שנפיק להם סרטים ארוכים, שיציגו את כל הטוב שהחברות יכולים לתת ללקוחות שלהם. אנחנו ממליצים ללקוחות להתמקד בנושא העיקרי שמבדל את העסק מהתחרות, מה שנקרא בידול עסקי, ועל זה לשים את עיקר הדגש. לקוחות לא מצפים שהעסק יהיה הכי טוב שבעולם. הם רוצים רק לדעת במה הוא יותר טוב מהתחרות, כי כיום הוא די מבולבל מהשפע שמוצע לו.

 

ואיפה מומלץ להציג את סרטון התדמית?

חשוב להבין שמכיוון שהאמצעי העיקרי להצגת העסק הוא סרטון התדמית, מהרגע שהסרטון מוכן מומלץ להטמיע אותו בכל אחד מאמצעי המדיה החדשה (New Media), שכוללים לפחות את האמצעים הבאים:

1. באתר החברה- את סרטון התדמית לעסק מומלץ להטמיע בדף הבית, ואת סרטוני התדמית למוצרים השונים מומלץ להטמיע בדפי המוצר השונים, על פי המוצר.

2. ברשתות חברתיות- בוודאי בפייסבוק, אינסטגרם, או אפילו בקישור בטוויטר. נראה שכיום כבר אין טעם להפיץ את הסרטונים בגוגל+, כי לפי גוגל האתר יסגר במהלך 2019

3. ברשתות עסקיות- כשהמובילה היא כמובן לינקדאין

4. בדפי נחיתה- במידה ומפרסמים ב Adwords, או מה שמכונה- Pay Per Click, מומלץ שסרטון התדמית יוטמע בדף הנחיתה

5. בלוגים מקצועיים- בהתאם לתחום המקצוע הספציפי 

ראו סרטון תדמית למכונת חירור יריעות פלסטיק שהפקנו לאחרונה

מדובר על סרטון תדמית של כ- 1.5 דקות, אשר מציג מכונה חדשנית, בטכנולוגיה מהפכנית, שמבצעת חירור מיקרוני ביריעות פלסטיק לעטיפת מוצרי מזון. סרטון התדמית לא מתמקד בטכנולוגיה, כי אנשים לא רוכשים טכנולוגיה אלא פתרונות, אלא מתמקד בערכים שהלקוחות יכולים לקבל מהמכונה. ערכים אלה מתקבלים רק בזכות הטכנולוגיה החדשנית, מה שמבדל את המכונה מכל מכונה קיימת בשוק, עם ביצועים מופחתים. הקריינות המקצועית היא באנגלית, לצורך שיווק בין לאומי.

ראו סרטון תדמית למרכז הקונגרסים בירושלים- בנייני האומה

מדובר על סרטון תדמית של כ- 2 דקות, אשר מציג במלוא הדרו את מרכז הקונגרסים בירושלים. הסרטון מבוסס כולו על צילומי וידאו מגוונים: צילומי וידאו מרחפן, צילומי וידאו חיצוניים אשר צולמו מעל גביי סאגוויי, וצילומי וידאו פנימיים מתוך חלק מ 27 האולמות שבבנייני האומה, כאשר חלק מהצילומים הם של אולמות ריקים, וחלק כאשר הם מלאים באנשים, כולל כנסים מגוונים שמתקיימים במקום. 
עדכון אחרון: יולי 2022

ראה לדוגמא סרטון תדמית למערכת אגירת מים ברכבים

זהו סרטון תדמית קצר, באורך של כ- 30 שניות, למערכת אגירת מים ברכבי עבודה. מטרת הסרטון לשווק את המערכת דרך פירסום בפייסבוק. לכן, הסרטון מאוד קצר, כולל כתוביות גדולות ומודגשות של כל המסרים השיווקיים העיקריים. הסרטון אמנם כולל קריינות מקצועית, עבור אנשים שכן מקשיבים לסאונד בצפייה בפייסבוק. עדיין, ניתן להבין את כל התכנים רק דרך צפייה בויז'ואל, בלי לשמוע את ערוץ הסאונד.

​בין לקוחותינו ניתן למצוא מגוון גדול של חברות ועסקים מתחומים שונים, החל מעסקים קטנים ועד לחברות תעשייתיות, וחברות הייטק מובילות.
 צרו קשר 
כתובת
הכבאים 13, רמת גן מפה
phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop3, envelop, mail, email, contact, letter
location, location, map, marker, pin
טלפון - עוזי יהב
  054-7745-440
עקבו אחרינו ברשתות החברתיות
© יהב הפקות כל הזכויות שמורות
יהב הפקות